Szerző Téma: Markolatcsere  (Megtekintve 1501 alkalommal)

Burgonya

  • Senior
  • ****
  • Hozzászólások: 398
  • Sörre váltható pontok: 17
    • E-mail
Markolatcsere
« Dátum: Április 09, 2014, 02:40:47 pm »
Mint ahogy a cím is sugallja,igen meglepő módon az lenne a kérdés,hogy kell markolatot cserélni??? Az első lépésnél egyből megakadok.(először is bonts egy sört)

Szambi

  • Hero
  • *****
  • Hozzászólások: 623
  • Sörre váltható pontok: 38
    • E-mail
Re:Markolatcsere
« Válasz #1 Dátum: Április 09, 2014, 02:44:58 pm »
Mint ahogy a cím is sugallja,igen meglepő módon az lenne a kérdés,hogy kell markolatot cserélni??? Az első lépésnél egyből megakadok.(először is bonts egy sört)
Inkább ne fogj hozzá egyedül !!! két hét múlva nagy szerviz a Ketronnál :D

Argatisti

  • Vendég
Re:Markolatcsere
« Válasz #2 Dátum: Április 15, 2014, 10:27:01 am »
Azaz a húsvét utáni hétvégére? Csak hogy egyértelmű legyen nekem is ;)

Burgonya

  • Senior
  • ****
  • Hozzászólások: 398
  • Sörre váltható pontok: 17
    • E-mail
Re:Markolatcsere
« Válasz #3 Dátum: Április 15, 2014, 01:09:04 pm »
Azaz a húsvét utáni hétvégére? Csak hogy egyértelmű legyen nekem is ;)
1 héttel le vagy maradva....most hétvégén esedékes,keddig a Ketronéknál leszünk....Bár szerintem az én gépem kimarad,a festő szerintem nem végez az idén...

Tibor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
  • Sörre váltható pontok: 1
    • E-mail
Re:Markolatcsere
« Válasz #4 Dátum: Április 15, 2014, 01:59:35 pm »
Mint ahogy a cím is sugallja,igen meglepő módon az lenne a kérdés,hogy kell markolatot cserélni??? Az első lépésnél egyből megakadok.(először is bonts egy sört)

Én az elmúlt héten cseréltettem...el tudom mondani, de lehet hogy valóban jobb szervízben...
Szóval a markolat végén lévő krómozott véget le kell csavarni/ütögetni, ezt követően sűrített levegővel alá kell fújni a gumi markolatnak, ami (előbb-utóbb) lecsúszik. A bal oldalon nehezebben, mert ott valószínű ragasztva van a kormányhoz, a jobb oldali könyebben lecsúszik, mert alatt van egy másik műanyag markolat, amely a gázbovdent mozgatja. Ezt követően a belül lévű krómozott gyűrű is lejön. Az újat feltenni, az érdekesebb, nálam a gáznál, meg kellett csiszolni a műanyag részt, hogy rácsússzon az új, mindkét oldalon kapott egy kis ragsztót és elkészült...

Argatisti

  • Vendég
Re:Markolatcsere
« Válasz #5 Dátum: Április 15, 2014, 03:52:54 pm »
Azaz a húsvét utáni hétvégére? Csak hogy egyértelmű legyen nekem is ;)
1 héttel le vagy maradva....most hétvégén esedékes,keddig a Ketronéknál leszünk....Bár szerintem az én gépem kimarad,a festő szerintem nem végez az idén...

Ok, akkor én péntektől kérek szállást, kaját, meg XXL-es pólót ;)

Burgonya

  • Senior
  • ****
  • Hozzászólások: 398
  • Sörre váltható pontok: 17
    • E-mail
Re:Markolatcsere
« Válasz #6 Dátum: Április 15, 2014, 09:05:32 pm »
Mint ahogy a cím is sugallja,igen meglepő módon az lenne a kérdés,hogy kell markolatot cserélni??? Az első lépésnél egyből megakadok.(először is bonts egy sört)

Én az elmúlt héten cseréltettem...el tudom mondani, de lehet hogy valóban jobb szervízben...
Szóval a markolat végén lévő krómozott véget le kell csavarni/ütögetni, ezt követően sűrített levegővel alá kell fújni a gumi markolatnak, ami (előbb-utóbb) lecsúszik. A bal oldalon nehezebben, mert ott valószínű ragasztva van a kormányhoz, a jobb oldali könyebben lecsúszik, mert alatt van egy másik műanyag markolat, amely a gázbovdent mozgatja. Ezt követően a belül lévű krómozott gyűrű is lejön. Az újat feltenni, az érdekesebb, nálam a gáznál, meg kellett csiszolni a műanyag részt, hogy rácsússzon az új, mindkét oldalon kapott egy kis ragsztót és elkészült...
Aha,akkor ez nyilván nem az én műfajom lesz,remélem az illetékes is olvassa  ;)
Köszi Tibi és utólag is boldog névnapot!